• ♥ Tällä hetkellä 24.237 viinejä vain sinulle! ♥
  • Henkilökohtainen neuvo!
  • Turvallinen pakkaus!
  • Luotettava toimitus!
Nimco

Nimco

Täältä löydät Nimcon väkevien alkoholijuomien valikoiman.

Mehr zu Nimco
Für die Filterung wurden keine Ergebnisse gefunden!
Ei saatavilla
9999
Ei saatavilla
Kroatia Kroatia
10545,16 €*
0.7 l (15064,51 € * / 1 l)
Ei saatavilla
9999
Ei saatavilla
Kroatia Kroatia
10545,16 €*
0.5 l (21090,32 € * / 1 l)
Ei saatavilla
9999
Ei saatavilla
Kroatia Kroatia
10545,16 €*
1 l
15 % alennus - Viimeiset pullot!
Säästä nyt täällä!
1
1 - 8 / 8

Nimco - väkeviä alkoholijuomia kroatialaisella sydämellä

Nimco on kroatialainen väkevien alkoholijuomien tuottaja ja kauppias. Yrityksen perusti vuonna 1994 Nikola Serdas hankittuaan kokemusta Saksan markkinoilta yhdentoista vuoden ajan. Tänä aikana hän oli jo perustanut Saksassa NIM GmbH:n, joka jakeli Nimcon kanssa hyvin samankaltaista väkevien alkoholijuomien valikoimaa. vuonna 1984 hän toi Saksan markkinoille Julischkan, Sliwowitz-luumuviinasta ja Kruškovac-päärynäviinasta valmistetun kroatialaisen liköörin Kruškovac, joka löytyi pian suurista marketeista, kuten Metrosta, Edekasta ja Rewesta. Tämän jälkeen seurasi uusia kumppanuuksia perinteisten tuottajien, kuten Istravinon ja Bolsin, kanssa. 90-luvulla perustettiin yrityksen eri osastoja, mukaan luettuna Kroatian sivuliike, joka nykyään muodostaa konsernin ytimen. Saksalainen perustajayritys on sittemmin siirtynyt sveitsiläisen Levitanin omistukseen.

Makeat hedelmäliköörit ovat tyypillisiä kroatialaiselle juomakulttuurille

Katsaus Nimcon luetteloon

Nimcon valikoima on monipuolinen, mutta painopiste on tyypillisissä kroatialaisissa väkevissä alkoholijuomissa, joita täydennetään yhdellä tai kahdella uudella luomuksella. Nykyään valikoimassa on myös joitakin vanhoja kroatialaisia tuotemerkkejä, jotka olisivat todennäköisesti kadonneet Neuvostoliiton jälkeisenä aikana.

Klassisia kroatialaisia juomia valikoimassa ovat mm:

  • Julischka
  • Istra Kruškovac
  • Istra Bitter
  • Pelin yrtti
  • Pepito - makea likööri, joka tuli markkinoille ensimmäisen kerran vuonna 1952

Lisäksi tarjolla on laaja valikoima hedelmäliköörejä. Esimerkiksi kirsikat ja mustikat toimivat Moretto-alabrändin liköörien pohjana, mutta myös misteliä ja hunajaa käytetään esimerkiksi Biska- ja Medica-juomien valmistuksessa. Korkeakestoisemman hedelmäisen maun ystäville valmistetaan Eau de Vietä, jonka nimi on Purist.

Huolimatta näistä tyypillisesti kroatialaisista ja moderneista, muotivirtauksiin suuntautuneista väkevistä alkoholijuomista Nimco ei ole sulkeutunut kansainvälisiltä väkevien alkoholijuomien markkinoilta. Se valmistaa myös klassikoita, kuten Cobalt -vodkaa ja Five Corners -giniä, sekä kahta konjakkia nimillä Brioni ja Marco Polo. Näitä varten Nimco omistaa varastokellarin, jossa on tynnyreitä, joissa konjakkeja voidaan säilyttää jo 30 vuotta. Brioni-konjakit ovat jo voittaneet palkintoja IWSC-kilpailussa (International Wine and Spirits Competition), viimeksi vuonna 2021.

Five Corners Gin, Nimcon kansainvälisten rivien lapsi

Miten Nimcossa luodaan uusia tuotteita

Nimco tarttuu aina uusiin haasteisiin ja lisää siksi usein uusia luomuksia. Nimco kuvailee itse tätä prosessia näin:

"Ensin meillä on idea uudesta tuotteesta. Sitten alamme piirtää paperille, piirroksesta teemme kollaasin. Teemme noin 10-15 variaatiota, mutta yleensä päätämme tietysti ensimmäisestä variaatiosta. tottakai. Sitten teemme mallit pullolle, korkille, etiketille, säiliölle..... Teemme monta erilaista perusreseptiä väkevälle alkoholijuomalle, kunnes pääsemme yhteisymmärrykseen parhaasta. Sitten teemme 15-20 sävyä tästä parhaasta alkoholijuomasta. Raskain mielin päätämme yhdestä, mutta itse asiassa pidämme ainakin kolmesta. Vietämme seuraavat 20 päivää kirjoittamalla tiedotusmateriaalia itse tuotteesta. Tämä osa on meille erityisen haastava, koska meidän on tiivistettävä viiteen lauseeseen kaikki, mitä tiedämme ja tunnemme tuotteesta. Koko uuden tuotteen kehittämisprosessi kestää 6-18 kuukautta. Voitteko kuvitella, miltä meistä tuntuu, kun näemme tuotteen hyllyssä niin monen päivän pakkomielteisen työn jälkeen?"."

Ensimmäinen näistä tuotteista, vuodelta 1994, on edelleen valikoimassa Dalmatino Limoncellon muodossa, jossa on erottuva mustavalkoinen pullo. Myös mustista hedelmistä ja vodkasta valmistettua Blacky-likööriä on edelleen saatavilla, vaikka se tuli markkinoille vuonna 1999.

Lage von Nimco

Lisätietoja Nimco

Osoite
Firmenname:Nimco Brands & Liqueurs d.o.o.
Katu:Športska 1
Kaupunki:10437 Bestovje
Maa:Kroatia
Region:Zagreb
Kontinent:Eurooppa
Kontakt & Web
Website:https://www.nimco.hr/
E-Mail:[email protected]
Facebook:https://www.facebook.com/nimcro
Telefon:+385 1 3096 707
Unternehmen
Perustamisvuosi:1994
Eigentümer:Nikola Serdar
NACH OBEN